HK! xDxDxDxD

OMG OM EN KVART BÖRJAR HK (HELLS KITCHEN)!!!
I love it so totally much, it's wierd!! (Jag älskar det så himla mycket, det är konstigt!!)
Asså gud jag är så himla taggad, vill veta hur det blir mellan jay och holly, kommer dom välja varann eller maten liksom? jag tror maten! Vad tror ni?
Sjukt spännande. Jag stör på att Autumn är kvar seriöst hon har ju vart bland dom två sämsta typ fem gånger nu .. oftaa ... bad  choise (dåligt val) gordyyy!!
Asså gud efter förra avsnitten dog jag .. längtar till finalen dom är ju inte så många kvar nu wohoo!
bäzttttttttt hihihihi



/Almathecoolhklover!!!! (new nickname? hehe) i like it!! XDXDDDXDX

Kommentarer
Postat av: Besviken tjej

Ehhhhh men asså serri tycker de är lite fel att du ska vara en inspiration och någon att se upp till för oss andra tonåringar här ute men wtf gör du uppe såhär sent då?!

2010-11-24 @ 22:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0