n=M*n

Jag är så ledsen va.. Plugget har dragit igån rejält och jag känner mig super stressad och nere.. Känns som jag presterar alldeles för lågt för att mina ambitioner ska nås.. Därför har jag inte ens hunnita skriva min 8:a sidiga rescension om Harry Potter And The Deathly Hallow som jag såg i helgen.. Jag tror jag får skippa det den här gången, men när jag hinner ska jag naturligtvis skriva lite om den och vad jag tyckte!

Nu måste jag plugga Engelska, sedan Kemi, sedan Samhällskunskap, sedan gärna lite Kemi till, sedan borde jag börja på Naturkunskapen efter som det snart är slutprov, även Spanskan måste jag börja rå plugga på, för att inte glömma labrapporten som snart ska in.. Livet är snurrigt när man går på Rudebecks Natur... :(



Puss på er! Hoppas ni finns där trots min kris.. Även vi superteens kan ha det jobbigt! Am I right guuuurl?! Love YOU!

Kommentarer
Postat av: Anna

I totaly agreeeeeee! Har en skitvecka :(

2010-12-01 @ 16:52:34
URL: http://wallinphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0